Welcome to Blon

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

April 23-26, 2020 Klaipėda
BLON Animation and Games Festival

Seminarai

Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais! 

BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti išryškinti bendrus vaizdo žaidimų ir animacijos bruožus. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat  atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius.  Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps Jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju. 

 RSVP „Facebook“ puslapyje
[Nemokamai]

„Hopster TV“, kaip padėti vaikams mokytis iš jų mėgstamų istorijų

Kaip pavyko sukurti populiariausią Jungtinėje Karalystėje vaikams skirto kokybiško turinio platformą?
„Hopster TV“ yra apdovanota, ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo ir pramogų paslaugų platforma, siūlanti geriausias televizijos laidas vaikams, muzikinius žaidimus ir knygas, joje nėra reklamos.
2019 m. „Kidscreen“ pavadino „Hopster TV“ geriausia vaizdo transliacijų internetu platforma ikimokyklinio amžiaus vaikams, 2018 m. – nominuota BAFTA apdovanojimui. „Hopster“ galima žiūrėti per mobiliąją aplikaciją ar išmaniąją televiziją, pvz. Amazon Fire TV, Roku, Comcast Xfinity, ir per kitas platformas visame pasaulyje.

by Miki Chojnacka

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 12 d. 14:00-15:00

Nuo retro iki ateities: nauji pikselių meno keliai

Pirmoje šių dirbtuvių dalyje aptarsime pagrindines pikselių meno taisykles ir koncepcijas, analizuosime klasikines technikas ir sprendimus, naudojamus žaidimų kūryboje. Antroji dalis bus skirta dabartinėms pikselių meno galimybėms apžvelgti, naudojamoms modernioms ir daugialypėms technologijoms, 2.5D formato pritaikymui siekiant sukurti įmantrius unikalius vaizdus.

by Diego Iñaki Díaz

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 12 d. 15:00 - 17:15

Kava su kūrėjais

Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

by Mats Grorud, Veronica Solomon, Karolina Bielskytė, Gediminas Šiaulys , Skirmanta Jakaitė, Modesta Žemgulytė, Gabija Žygaitė, Dorte Bengtson , Kristian Pedersen, Lizete Upīte

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 10:00-11:00

Išgyvenimo rinkinys nepriklausomam dailininkui

Diego pasidalins patarimais ir komentarais, kaip kasdieniame nepriklausomo dailininko gyvenime suderinti verslą ir laisvalaikį, išsaugoti blaivų mąstymą.

by Diego Gisbert Llorens

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 11:00-12:00

Kaip buvo kuriamas Forgotton Anne

Sužinokite, kaip ThroughLine Games studijai pavyko sukurti animacinį epinį 2D nuotykių žaidimą Forgotton Anne, išleistą kompiuteriams ir konsolėms.

by Alfred Nguyen

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 12:00-13:00

Dirbtinio intelekto pritaikymas žaidimuose ir vaizdo efektų industrijoje

Dažnai tikimės iš dirbtinio intelekto daugiau, nei jis iš tikrųjų sugeba. Renaldas kalbės apie ateities technologijas ir metodus, kurie darys įtaką žaidimų ir filmų kūrėjų įrankiams.

by Renaldas Zioma

Kultūros fabrikas, Galerija, Bangų g. 5A

Balandžio 13 d. 14:00-14:30

Kaip sukūrėme „Book of the Dead“

Dominykas papasakos, kaip jo komanda Unity kompanijoje sukūrė garsiąją „Book of the Dead“ demo versiją ir kokiomis priemonėmis sugebėjo priartinti žiūrovą prie maksimalaus realizmo bei atskleis darbo multikultūrinėje aplinkoje, įgyvendinat didelės apimties kūrybinį projektą, ypatybes.

by Dominykas Kiauleikis

Kultūros fabrikas, Galerija, Bangų g. 5A

Balandžio 13 d. 14:30-15:00

CHUCHEL, mūsų problematiškas vaikas

Sukurti ir išleisti nedidelį linksmą žaidimą turėtų būti lengva, ar ne? Panagrinėsime kaip mums sekėsi kurti CHUCHEL, kokia žaidėjų reakcija buvo jam pasirodžius ir į kokias kontroversiškas situacijas pakliuvome per pirmus 12 mėnesių po žaidimo pasirodymo.

by Lukáš Kunce

Kultūros fabrikas, Galerija, Bangų g. 5A

Balandžio 13 d. 15:00-16:00

Vietinės kultūros atspindžiai nuotykių žaidimuose

Kas mėnesį pasirodo nemažai nuotykių žaidimų, bet įdomu tai, kad daugelį jų tiesiogiai įkvėpė gimtoji kūrėjų šalis ar miestas. Pavyzdžiui, ar žinojote, kad vienas iš Firewatch kūrėjų, Sean Vanaman, iš tiesų užaugo Vajominge, kur ir vyksta žaidimas? Prezentacijoje plačiau panagrinėsime šią temą ir pakalbėsime, kodėl ši tendencija išties įdomi.

by Šarūnas Ledas, Žilvinas Ledas

Kultūros fabrikas, Galerija, Bangų g. 5A

Balandžio 13 d. 16:00-16:30

Augame kartu su savo fanais

Tai pasakojimas apie mažą, žaidimų vaikams studiją Pepi Play. Mūsų kelionė prasidėjo vonios kambaryje, kur mokėmės sėdėti ant puoduko, o šiandien mes kuriame ištisus pasakų pasaulius. Kokie svarbūs pokyčiai nutinka augančiame organizme? Kokius iššūkius mums teko priimti ir įveikti? Ateikite ir sužinokite apie džiaugsmus ir sunkumus, kuriuos patiriame kiekvieną dieną!

by Almantas Šukelis

Kultūros fabrikas, Galerija, Bangų g. 5A

Balandžio 13 d. 16:30-17:00

Kaip VR naratyvas gali išjudinti sąmonę

Dominikas papasakos apie tai, kaip virtualios realybės naratyvas veikia žmogaus suvokimą.

by Dominic Stockhausen

Kultūros fabrikas, Galerija, Bangų g. 5A

Balandžio 13 d. 17:00-17:30

Bakogames: nauja žaidimų studija iš pajūrio

Susipažinkite su nauja žaidimų kūrimo studija iš Palangos ir sužinokite apie jų pirmąjį projektą Touch, kurį įkvėpė garsus XV amžiaus dailininkas Hieronymus Bosch.

by Kristijonas Bakas

Kultūros fabrikas, Galerija, Bangų g. 5A

Balandžio 13 d. 17:30-18:00

Penktadienis (2019)

Šeštadienis (2019)

No events available!

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie animaciją ir videožaidimus.


AIRPRESS LOADED

DELAYED QUERY : /Programų aprašymai : 87efaaa0bc51d3519e15c15aafec5771 Programų aprašymai?

DELAYED QUERY : /Industry Talks : 069fedfbef168df9197d2976041ad4a9 Industry Talks?sort[0][field]=Date LT&sort[0][direction]=asc