2020 m. archyvas
Naujosios bangos animacija

Ši programa siūlo unikalų požiūrį į animaciją, nes joje pristatomos novatoriškos ir eksperimentinės technikos, neapsiribojančios tradiciniais pasakojimo būdais. Daugiausia dėmesio skiriama gilesnei ir jutimiškesnei patirčiai sukurti. Programa atitinka išplėstinio kino principus, kuriais siekiama plėsti kino ribas ir įtraukti kitas meno formas. Programoje pristatomuose kūriniuose naudojami pažangiausi metodai, tokie kaip realaus laiko varikliai, judesio fiksavimas, mašininis mokymasis ir algoritminė animacija. Ši programa skatina žiūrovus patirti animaciją fiziškai ir priimti ją kaip kažką, kas pranoksta tikrovę. (2020)

Kuruoja: Bartosh Polonski

„Viskas yra vienoda”
„Viskas yra vienoda” #

1 min 35 s / 2020 / Lietuva

Šis trumpas filmas tyrinėja vienodų dalelių ir šviesos sąveiką.

Režisierius, scenarijaus autorius, animatorius: KORB Muzika: „Echolab”

„Arena”
„Arena” #

1 min 30 s / 2018 / Airija

Trumpas žvilgsnis į Žemę iš viršaus į mūsų kuriamas formas, mūsų žaidimo aikštelę – areną, kurioje žaidžiame gyvenimą.

Sukurtas naudojantis „Google Earth” vaizdais.

Režisierius: Páraic Mc Gloughlin Scenarijaus autorius: Páraic Mc Gloughlin Prodiuseris: Páraic Mc Gloughlin

„ASMR”
„ASMR” #

1 min 8 s / 2020 / Japonija

Filmą įkvėpė gamtos, architektūros ir laiko slinkties fotografijos elementai. Filme neriama į tekstūrinius, taktilinius elementus, susiliejančius ir sąveikaujančius tarpusavyje siurrealistinėse aplinkose. Kūrinys siekia abstrakčiu bekompromisiu būdu trinti ribas tarp gamtos ir dizaino, paprastumo ir sudėtingumo.

Prodiusavimas, režisūra, dizainas ir animacija: „Onesal Studio” Garso dizainas: „Echoic Audio”

www.onesal.com

„Išsiliejimas”
„Išsiliejimas” #

4 min 41 s / 2018 / Prancūzija

Pradžioje buvo dėmė. Teptukas atskleidžia guašo būtybę: atveria, keičia, deformuoja ir užbaigia ją. Sparti evoliucija pagimdo karingą būtybę...

Režisierius: Donato Sansone Scenarijaus autorius: Donato Sansone Gamybos kompanija: „Autour de Minuit”

„Grožis = funkcija”
„Grožis = funkcija” #

4 min 49 s / 2018 / Austrija, JAV

Sukūrėme seriją vaizdo klipų, analizuojančių santykį tarp grožio ir funkcijos. Naudojomės ASMR, tipografija ir 3D animacija.

Režisieriai: Jessica Walsh, Stefan Sagmeister Scenarijaus autoriai: Stefan Sagmeister, Jessica Walsh Prodiuserė: Jessica Walsh 3D animatoriai: Andreas Wannerstedt, Alexa Sirbu, Ben Fearnley, Bureu Klaus Alman, „f°am Studio”, Lukas Vojir, Oh Jia Hao, Ando & Fizah, Martín Salfity Gamybos kompanija: „&Walsh”

„Akistata”
„Akistata” #

8 min / 2018 / JK

Vyras nerimastingai laukia susitikimo vietiniame bare. Šį vakarą jis bus priverstas susimąstyti apie sunkius prisiminimus ir santykius, o tai jį pakeis amžiams.

Režisierius: Sam Gainsborough Scenarijaus autorė: Louisa Wood Prodiuseris: James Campbell-Smith

„Pirmas kontaktas”
„Pirmas kontaktas” #

3 min 19 s / 2019 / Prancūzija

Tai vienas iš „Megalopolio” serijos filmų (MGLP#006). Šis projektas gimė iš susižavėjimo megapoliais. Įvairios trukmės ir formos šios serijos epizodai siūlo nuodugniau patyrinėti Megalopolio miestą.

Režisierius, scenarijaus autorius ir animatorius: Benjamin Bardou Muzika: Steve Roach & Jorge Reyes / Memories Unsuspended , Thomas Köner

benjaminbardou.com

„Eretikas”
„Eretikas” #

7 min 43 s / 2019 /

Ateityje, kai žmonės ir technologijos persipins, turėsime iš naujo atrasti mūsų pasakų kilmę.

Režisierius, scenarijaus autorius: Veselin Efremov Prodiuseriai: Silvia Rasheva, Aleksander Karshikoff

https://unity3d.com/the-heretic

„Influenceriai”
„Influenceriai” #

2 min 37 s / 2018 / Vokietija

„Influenceriai“ yra filmas apie intrigos sukūrimą kasdienybėje ir leidimą jai kukliai paveikti mūsų pasaulį. Mums tai yra kūrybinio proceso šventė ir darbo su 3D meditacija.

Koncepcija, dizainas ir gamyba: „f°am Studio for Maxon” Scenarijus: „f°am Studio” Garso dizainas ir kompozicija: „Antfood”

foam.studio/maxon

„Vaikai”
„Vaikai” #

9 min / 2019 / Šveicarija

Animacinis trumpametražis filmas, tyrinėjantis grupės dinamiką. Kaip apibrėžiame save, kai visi esame vienodi? Kas valdo minią? Kas, jei ji juda neteisinga linkme? Kur baigiasi individas ir prasideda grupė? Kas daroma sąmoningai, o kas – per prievartą?

Režisierius: Michael Frei Scenarijaus autoriai: Michael Frei, Mario von Rickenbach Gamybos kompanija: „Playables”

„Mitsky – A Pearl”
„Mitsky – A Pearl” #

2 min 32 s / 2019 / JAV

Šis muzikinis klipas iš pradžių buvo sukurtas kompiuteriu, pasitelkiant 3D animacijos programas. Tada visi 1 480 kadrų buvo atspausdinti rašaliniu spausdintuvu. Ant jų buvo tapoma, piešiama ir iliustruojama naudojant tradicines animacijos technikas. Galiausiai naujai iliustruoti kadrai buvo nuskenuoti ir sudėti atgal į filmo seką.

Režisieriai: Saad Moosajee ir „Art Camp”

„Mano karta”
„Mano karta” #

8 min / 2019 / Prancūzija

Šis animacinis filmas yra panoraminė populiariosios kultūros vizija – kraštovaizdis, skrodžiamas nesibaigiančio greitkelio. Čia persipina menas, politika, sportas, finansai, visuotinis sekimas ir kompiuterija.

Režisierius: Ludovic Houplain Scenarijaus autoriai: Mirwais Ahmadzaï, Ludovic Houplain Gamybos kompanija: H5

„Promenada”
„Promenada” #

3 min 54 s / 2019 / JK

„Promenada“ tyrinėja autonominių transporto priemonių skaitmeninių vaizdo atpažinimo sistemų logiką ir estetiką. Dronas, skrisdamas virš nuošalaus miško Šveicarijoje, skrupulingai tiksliai analizuoja kraštovaizdį. Skirtingai nuo žmogiškos patirties, gamta stebima ir dekoduojama visiškai atsiribojus. Natūralios gamtos kontempliavimas per tokius technologinius aparatus tampa galimybe sukurti naujų vizualinės sintezės metodų ir tradicinio kraštovaizdžio interpretacijų.

Užsakė: „Audemars Piguet”

Režisierius: Quayola Gamyba: Murat Pak Gamybos kompanija: „Quayola Studio”

„Erdviniai kūnai: Šendženas”
„Erdviniai kūnai: Šendženas” #

4 min 40 s / 2019 / Japonija, Švedija

Šendženas kelia žavesį dėl spartaus augimo ir struktūrinio pranašumo, palyginti su kitais miestais. Čia, tarp milžiniškų plieno, betono ir stiklo kompleksų, suplanuotos ir vešlios maloniai nuteikiančios žaliosios erdvės. Filme miestas vaizduojamas kaip sąmoningas skaitmeninis kraštovaizdis. Čia kiekvienas pastatas sąveikauja su kitais pastatais, panašiai kaip dalys kompiuteryje, ir sukuria nuostabią sąmoningą struktūrą. Tokia struktūra potencialiai galėtų regeneruoti ir gaminti naujas dalis-pastatus ir nepaliaujamai evoliucionuoti.

Režisierius ir scenarijaus autorius: AUJIK Muzika: Daisuke Tanabe

„Banga”
„Banga” #

1 min 29 s / 2019 / JK, Danija

„Banga“ – meistriškai sukurtas hipnotizuojantis filmas. Tai nepaliaujamai besikeičianti, žiedą primenanti kompozicija. Ji meta mums iššūkį – norisi ir sustabdyti esamą vaizdą, ir išvysti naują.

Koncepcija, dizainas ir režisūra: „Panoply” Garsas: „Human Robot Soul”

„Naudingos mašinos”
„Naudingos mašinos” #

1 min 51 s / 2018 / Argentina

Kas nutinka, kai mašina neturi paskirties? Bet žinai ką? Negaliu nustoti žiūrėti. Gal tai ir yra jos paskirtis?

Režisūra, animacija ir garso dizainas: „Molistudio”