2022 m. archyvas
Seminarai

Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais! BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti bendriems vaizdo žaidimų ir animacijos bruožams išryškinti. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius. Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju.

A MAZE. – nuostabus meniškų žaidimų pasaulis
A MAZE. – nuostabus meniškų žaidimų pasaulis #

Šiame pranešime sužinosite apie festivalį „A MAZE. / Berlin“ ir susipažinsite su jo įkūrėju bei kūrybos vadovu. Sužinosite, kaip Berlynas tapo meniškų žaidimų ir žaidžiamos medijos epicentru bei kokie kūrėjai ir jų darbai įkvepia organizatorius, taip pat, tikimės, sužavės ir jus.

👨‍🚀 Thorsten S. Wiedemann
Apdovanojimų ceremonija
Apdovanojimų ceremonija #

Konkursinių programų nugalėtojų skelbimas. Geriausių filmų apdovanojimus įteiks tarptautinė žiuri.

Kava su animacijos kūrėjais
Kava su animacijos kūrėjais #

Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

Kava su žaidimų kūrėjais
Kava su žaidimų kūrėjais #

Jaukus, neformalus pokalbis su žaidimų kūrėjais apie jų darbus ir žaidimų industrijos užkulisius.

👨‍🚀 Andrius Jovaiša
Pinigų spalva
Pinigų spalva #

Įvairiausių pinigų rūšių, kurias galima aptikti kino ir televizijos gamyboje, supratimas ir aptarimas. Kaip matyti ne tik sandorio sumos dydį, bet ir kitą naudą bei iššūkius, kuriuos duoda sandoris?

👨‍🚀 Ole Wendorff-Østergaard
Pristatymas tarptautinei finansų rinkai
Pristatymas tarptautinei finansų rinkai #

Išsamiai išnagrinėsime pristatymo paketo dalis ir suprasime, kodėl būtent jų reikia, bei kaip jas tobulinti projektui artėjant prie gamybos.

👨‍🚀 Ole Wendorff-Østergaard
Kaip finansuoti projektą? Diskusija su animacijos ir žaidimų industrijos atstovais
Kaip finansuoti projektą? Diskusija su animacijos ir žaidimų industrijos atstovais #

Diskusija tarp animacijos ir vaizdo žaidimų kūrėjų apie projektų finansavimo galimybes ir iššūkius.

👨‍🚀 Bernardas Šaknys, Agnė Adomėnė, Allan Kirkeby, Vytautas Dobilas
Susipažinkite su ateities karta
Susipažinkite su ateities karta #

Trumpas Lietuvos aukštųjų mokyklų, kuriose mokosi būsimi iliustratoriai ir animatoriai, pristatymas ir studentų darbų peržiūros.

👨‍🚀 Antanas Skučas
Žaidimų kūrimo dirbtuvės
Žaidimų kūrimo dirbtuvės #

Šiais metais BLON skiriame daugiau dėmesio kūrybos ir gamybos procesams. Šios dirbtuvės bus skirtos svarbiausioms temoms ir klausimams, susijusiems su savo žaidimo prodiusavimu ir darbo procesų valdymu. Kviečiame iš anksto užsiregistruoti į dirbtuves čia: https://blon.lt/workshop

👨‍🚀 Allan Kirkeby
Darykime tai VR
Darykime tai VR #

Perėjimas nuo kino prie VR. Kaip perkelti žinias ir patirtį iš reklamos, televizijos, kino ir pramogų srities į VR pasaulį? „Cosmogonic“ gamybos analizė.

👨‍🚀 Paweł Szarzyński
Meniškų žaidimų kūryba laisvalaikiu
Meniškų žaidimų kūryba laisvalaikiu #

Karolis Dikčius papasakos apie savo pomėgį kurti žaidimus laisvu nuo darbo metu. Kas paskatina ir įkvepia aukoti laisvalaikį kūrybai? Kaip sekėsi pirmiesiems žaidimams? Kaip pradėti kurti, net jei nesate iš kūrybai giminingos srities? Ateikite ir sužinokite!

👨‍🚀 Karolis Dikčius
„Let's play!”
„Let's play!” #

Laikas pažaisti ir išsiaiškinti, ar daug žinote apie animaciją bei vaizdo žaidimus!

Asmeniniai siužetai, skirtingų pjūvių jungimas ir žaidžiamos patirtys
Asmeniniai siužetai, skirtingų pjūvių jungimas ir žaidžiamos patirtys #

Tema skirta asmeninių siužetų svarbai žaidimų industrijoje, pasakojimo galiai ir asmeninių schemų paieškoms siejant su skirtingų pjūvių sujungimu. Kaip žaidimų terpė gali prisidėti prie marginalizuotų grupių balso? Papasakosiu apie savo procesą kuriant asmenines patirtis, kaip pavyzdį pasitelkdamas „The Game of Me“.

👨‍🚀 Aleyeldin (Aley) Baracat
„Open Mic”
„Open Mic” #

Interaktyvus tinklaveikos vakaras, kurio metu mikrofonas bus įteikiamas visiems, norintiems prisistatyti, pristatyti savo įmones, projektus, idėjas, susirasti bendraminčių ar kolegų.

Mąstyk kaip prodiuseris
Mąstyk kaip prodiuseris #

Įžanga į SSGG analizę: kaip įvertinti projektą ir suformuluoti argumentus finansavimui gauti.

👨‍🚀 Ole Wendorff-Østergaard
Ar universitetai tėra apgaulė (nes niekas nesamdo jaunų specialistų)?
Ar universitetai tėra apgaulė (nes niekas nesamdo jaunų specialistų)? #

O ką, jei vienoje diskusijoje susėstų Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos, akademijos ir didesnių ar mažesnių žaidimų kūrimo studijų atstovai bei pasidalytų mintimis apie tai, ko reikia jaunam profesionalui, siekiančiam gauti jo lūkesčius ir kvalifikaciją atitinkantį darbą? Kur ir kada reiktų pasitempti, kokių papildomų žinių įgyti bei kas jų gali suteikti? Ateikite ir sužinokite.

👨‍🚀 Olegas Pridiukas
Asmeninės istorijos ir vaizdo žaidimai
Asmeninės istorijos ir vaizdo žaidimai #

Kas esi Tu ir kas įkvėpė Tave kurti? Kaip išreiški jausmus žaidime? Pakalbėkime apie tą keistą momentą, kai skaitmeninis personažas privertė... verkti.

👨‍🚀 Faezeh Khomeyrani
„Death and Taxes“: atviro kūrybos proceso analizė
„Death and Taxes“: atviro kūrybos proceso analizė #

Leene pasidalys išmoktomis pamokomis ir daugybe patarimų, sukauptų išleidžiant žaidimą „Death and Taxes“ – jį kuriant buvo naudojamas atviras pajamų dalijimosi modelis.

👨‍🚀 Leene Künnap
Paroda. „Vilnius Tech“: kūrybiškumo ir technologijų sinergija
Paroda. „Vilnius Tech“: kūrybiškumo ir technologijų sinergija #

„Vilnius Tech“ Grafinių sistemų katedros organizuojama prezentacija BLON – animacijos ir vaizdo žaidimų festivalyje – siekiama parodyti jauniesiems animacijos mėgėjams bei kūrėjams technologijas, kurios šiandien kaip nepamainoma kūrybos dalis jau įsitvirtino kino ir TV animacijoje, specialiuosiuose efektuose, reklamose bei kompiuteriniuose vaizdo žaidimuose ir kt. Šioje prezentacijoje lankytojai galės susipažinti ir patys išmėginti industrijoje naudojamas virtualios ir papildytos realybės bei 3D judesio nuskaitymo technologijas. Lankytojams, kuriuos domina galimybė ateityje įgyti išsilavinimą animacijos srityje, mielai plačiau papasakosime apie „Vilnius Tech“ vykdomą 3D animacijos magistratūros studijų programą.