Welcome to Blon

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

April 11-14 2019 Klaipėda
BLON Animation and Games Festival

Seminarai

Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais! 

BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti išryškinti bendrus vaizdo žaidimų ir animacijos bruožus. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat  atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius.  Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps Jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju. 
[Nemokamai]

by

„Hopster TV“, kaip padėti vaikams mokytis iš jų mėgstamų istorijų

Kaip pavyko sukurti populiariausią Jungtinėje Karalystėje vaikams skirto kokybiško turinio platformą?
„Hopster TV“ yra apdovanota, ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo ir pramogų paslaugų platforma, siūlanti geriausias televizijos laidas vaikams, muzikinius žaidimus ir knygas, joje nėra reklamos.
2019 m. „Kidscreen“ pavadino „Hopster TV“ geriausia vaizdo transliacijų internetu platforma ikimokyklinio amžiaus vaikams, 2018 m. – nominuota BAFTA apdovanojimui. „Hopster“ galima žiūrėti per mobiliąją aplikaciją ar išmaniąją televiziją, pvz. Amazon Fire TV, Roku, Comcast Xfinity, ir per kitas platformas visame pasaulyje.

by Miki Chojnacka

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 12 d. 14:00-15:00

Nuo retro iki ateities: nauji pikselių meno keliai

Pirmoje šių dirbtuvių dalyje aptarsime pagrindines pikselių meno taisykles ir koncepcijas, analizuosime klasikines technikas ir sprendimus, naudojamus žaidimų kūryboje. Antroji dalis bus skirta dabartinėms pikselių meno galimybėms apžvelgti, naudojamoms modernioms ir daugialypėms technologijoms, 2.5D formato pritaikymui siekiant sukurti įmantrius unikalius vaizdus.

by Iñaki Díaz

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 12 d. 15:00 - 17:15

Kava su kūrėjais

Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

by Mats Grorud, Veronica Solomon, Karolina Bielskytė, Gediminas Šiaulys , Skirmanta Jakaitė, Modesta Žemgulytė, Gabija Žygaitė, Dorte Bengtson , Kristian Pedersen, Lizete Upīte

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 10:00-11:00

Išgyvenimo rinkinys nepriklausomam dailininkui

Diego pasidalins patarimais ir komentarais, kaip kasdieniame nepriklausomo dailininko gyvenime suderinti verslą ir laisvalaikį, išsaugoti blaivų mąstymą.

by Diego Gisbert Llorens

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 11:00-12:00

Kaip buvo kuriamas Forgotton Anne

Sužinokite, kaip ThroughLine Games studijai pavyko sukurti animacinį epinį 2D nuotykių žaidimą Forgotton Anne, išleistą kompiuteriams ir konsolėms.

by Alfred Nguyen

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 12:00-13:00

Dirbtinio intelekto pritaikymas žaidimuose ir vaizdo efektų industrijoje

Dažnai tikimės iš dirbtinio intelekto daugiau, nei jis iš tikrųjų sugeba. Renaldas kalbės apie ateities technologijas ir metodus, kurie darys įtaką žaidimų ir filmų kūrėjų įrankiams.

by Renaldas Zioma

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 14:00-14:30

Kaip sukūrėme „Book of the Dead“

Dominykas papasakos, kaip jo komanda Unity kompanijoje sukūrė garsiąją „Book of the Dead“ demo versiją ir kokiomis priemonėmis sugebėjo priartinti žiūrovą prie maksimalaus realizmo bei atskleis darbo multikultūrinėje aplinkoje, įgyvendinat didelės apimties kūrybinį projektą, ypatybes.

by Dominykas Kiauleikis

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 14:30-15:00

CHUCHEL, mūsų problematiškas vaikas

Sukurti ir išleisti nedidelį linksmą žaidimą turėtų būti lengva, ar ne? Panagrinėsime kaip mums sekėsi kurti CHUCEL, kokia žaidėjų reakcija buvo jam pasirodžius ir į kokias kontroversiškas situacijas pakliuvome per pirmus 12 mėnesių po žaidimo pasirodymo.

by Lukáš Kunce

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 15:00-16:00

Vietinės kultūros atspindžiai nuotykių žaidimuose

Kas mėnesį pasirodo nemažai nuotykių žaidimų, bet įdomu tai, kad daugelį jų tiesiogiai įkvėpė gimtoji kūrėjų šalis ar miestas. Pavyzdžiui, ar žinojote, kad vienas iš Firewatch kūrėjų, Sean Vanaman, iš tiesų užaugo Vajominge, kur ir vyksta žaidimas? Prezentacijoje plačiau panagrinėsime šią temą ir pakalbėsime, kodėl ši tendencija išties įdomi.

by Šarūnas Ledas, Žilvinas Ledas

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 16:00-16:30

SneakyBox žaidimų vystymo istorijos

SneakyBox yra vieni didžiausių žaidimų kūrėjų Lietuvoje, tiek patys kuriantys originalius žaidimus, tiek kitiems teikia paslaugas, tokias kaip žaidimų pritaikymas įvairioms platformoms. Jie pasidalins istorijomis apie skirtingų projektų vystymą ir kaip viskas galiausiai sukrenta į vieną dėžutę.

by Sneaky Box

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 16:30-17:00

Kaip VR naratyvas gali išjudinti sąmonę

Dominikas papasakos apie tai, kaip virtualios realybės naratyvas veikia žmogaus suvokimą.

by Dominic Stockhausen

Švyturys Bhouse, Kūlių Vartų g. 7, antras aukštas

Balandžio 13 d. 17:00-17:30

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie animaciją ir videožaidimus.


AIRPRESS LOADED

DELAYED QUERY : /Programų aprašymai : 87efaaa0bc51d3519e15c15aafec5771 Programų aprašymai?

200 12 0.71 Industry Talks?sort[0][field]=Date LT&sort[0][direction]=asc