2019 m. archyvas
Seminarai

Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais! BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti bendriems vaizdo žaidimų ir animacijos bruožams išryškinti. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius. Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju. (2019)

Bakogames: nauja žaidimų studija iš pajūrio
Bakogames: nauja žaidimų studija iš pajūrio #

Susipažinkite su nauja žaidimų kūrimo studija iš Palangos ir sužinokite apie jų pirmąjį projektą Touch, kurį įkvėpė garsus XV amžiaus dailininkas Hieronymus Bosch.

CHUCHEL, mūsų problematiškas vaikas
CHUCHEL, mūsų problematiškas vaikas #

Sukurti ir išleisti nedidelį linksmą žaidimą turėtų būti lengva, ar ne? Panagrinėsime kaip mums sekėsi kurti CHUCHEL, kokia žaidėjų reakcija buvo jam pasirodžius ir į kokias kontroversiškas situacijas pakliuvome per pirmus 12 mėnesių po žaidimo pasirodymo.

Kava su kūrėjais
Kava su kūrėjais #

Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

Išgyvenimo rinkinys nepriklausomam dailininkui
Išgyvenimo rinkinys nepriklausomam dailininkui #

Diego pasidalins patarimais ir komentarais, kaip kasdieniame nepriklausomo dailininko gyvenime suderinti verslą ir laisvalaikį, išsaugoti blaivų mąstymą.

Nuo retro iki ateities: nauji pikselių meno keliai
Nuo retro iki ateities: nauji pikselių meno keliai #

Pirmoje šių dirbtuvių dalyje aptarsime pagrindines pikselių meno taisykles ir koncepcijas, analizuosime klasikines technikas ir sprendimus, naudojamus žaidimų kūryboje. Antroji dalis bus skirta dabartinėms pikselių meno galimybėms apžvelgti, naudojamoms modernioms ir daugialypėms technologijoms, 2.5D formato pritaikymui siekiant sukurti įmantrius unikalius vaizdus.

Augame kartu su savo fanais
Augame kartu su savo fanais #

Tai pasakojimas apie mažą, žaidimų vaikams studiją Pepi Play. Mūsų kelionė prasidėjo vonios kambaryje, kur mokėmės sėdėti ant puoduko, o šiandien mes kuriame ištisus pasakų pasaulius. Kokie svarbūs pokyčiai nutinka augančiame organizme? Kokius iššūkius mums teko priimti ir įveikti? Ateikite ir sužinokite apie džiaugsmus ir sunkumus, kuriuos patiriame kiekvieną dieną!

„Hopster TV“, kaip padėti vaikams mokytis iš jų mėgstamų istorijų
„Hopster TV“, kaip padėti vaikams mokytis iš jų mėgstamų istorijų #

Kaip pavyko sukurti populiariausią Jungtinėje Karalystėje vaikams skirto kokybiško turinio platformą? „Hopster TV“ yra apdovanota, ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo ir pramogų paslaugų platforma, siūlanti geriausias televizijos laidas vaikams, muzikinius žaidimus ir knygas, joje nėra reklamos. 2019 m. „Kidscreen“ pavadino „Hopster TV“ geriausia vaizdo transliacijų internetu platforma ikimokyklinio amžiaus vaikams, 2018 m. – nominuota BAFTA apdovanojimui. „Hopster“ galima žiūrėti per mobiliąją aplikaciją ar išmaniąją televiziją, pvz. Amazon Fire TV, Roku, Comcast Xfinity, ir per kitas platformas visame pasaulyje.

Kaip sukūrėme „Book of the Dead“
Kaip sukūrėme „Book of the Dead“ #

Dominykas papasakos, kaip jo komanda Unity kompanijoje sukūrė garsiąją „Book of the Dead“ demo versiją ir kokiomis priemonėmis sugebėjo priartinti žiūrovą prie maksimalaus realizmo bei atskleis darbo multikultūrinėje aplinkoje, įgyvendinat didelės apimties kūrybinį projektą, ypatybes.

Kaip VR naratyvas gali išjudinti sąmonę
Kaip VR naratyvas gali išjudinti sąmonę #

Dominikas papasakos apie tai, kaip virtualios realybės naratyvas veikia žmogaus suvokimą.

Dirbtinio intelekto pritaikymas žaidimuose ir vaizdo efektų industrijoje
Dirbtinio intelekto pritaikymas žaidimuose ir vaizdo efektų industrijoje #

Dažnai tikimės iš dirbtinio intelekto daugiau, nei jis iš tikrųjų sugeba. Renaldas kalbės apie ateities technologijas ir metodus, kurie darys įtaką žaidimų ir filmų kūrėjų įrankiams.

Vietinės kultūros atspindžiai nuotykių žaidimuose
Vietinės kultūros atspindžiai nuotykių žaidimuose #

Kas mėnesį pasirodo nemažai nuotykių žaidimų, bet įdomu tai, kad daugelį jų tiesiogiai įkvėpė gimtoji kūrėjų šalis ar miestas. Pavyzdžiui, ar žinojote, kad vienas iš Firewatch kūrėjų, Sean Vanaman, iš tiesų užaugo Vajominge, kur ir vyksta žaidimas? Prezentacijoje plačiau panagrinėsime šią temą ir pakalbėsime, kodėl ši tendencija išties įdomi.

Kaip buvo kuriamas Forgotton Anne
Kaip buvo kuriamas Forgotton Anne #

Sužinokite, kaip ThroughLine Games studijai pavyko sukurti animacinį epinį 2D nuotykių žaidimą Forgotton Anne, išleistą kompiuteriams ir konsolėms.