Prodiuserė Agnė Adomėnė 2012 m. įkūrė prodiuserinę kompaniją „Art Shot“, kuri vysto, prodiusuoja bei koprodiusuoja meninius animacinius filmus. Agnė Adomėnė baigė kultūros vadybos magistrą UNESCO katedroje Vilniaus dailės akademijoje. Kino industrijoje dirba nuo 2009 m. 2016-aisiais „Art Shot“ prodiusuotas trumpametražis lėlinės animacijos filmas „Nuopuolis“ (rež. Urtė Oettinger ir Johan Oettinger) gavo Lietuvos kino akademijos apdovanojimą.
Solo game developer, who joined the games industry in 2013. Creator of side scrolling shooter with RPG elements "Sector Six". Currently working on RPG game „Light of the Locked World“. Got in love with games from Flash titles, "RuneScape" and classics from "Maxima" shelves: "Silverfall", "Beyond Good & Evil", "Akimbo: Kung-Fu Hero".
Andersas Mastrupas (g. 1957 m.) studijavo istoriją, tačiau dabar yra animacijos prodiuseris. Studijų metu jis dalyvavo ir organizavo radijo programas, dokumentinius filmus, kultūros festivalius. 1985 m. pradėjo kurti animacinį vaidybinį filmą „Valhalla“. 1988 m. kartu su keturiais animatoriais jis įkūrė įmonę „A. Film”. Nuo to laiko „A. Film” kuria animacinius ilgametražius ir trumpametražius filmus, serialus bei reklamas. Andersas prisidėjo prie šių filmų kūrimo: „FernGully, The last rainforest”, „All Dogs go to Heaven 2” ir „Quest for Camelot”. Prodiusavo filmus „Jung”, „Asterix and the Vikings”, „Luis and the Aliens”, „Up and Away”, „Albert”, „The incredible story of the Giant Pear”, „Pettson & Findus – Pettson’s promise”, „Terkel in Trouble”, „Niko and the way to the Stars”, „Chequered Ninja”.
Pokalbio moderatorius. Ilgametis technologijų žurnalistas, žaidimų entuziastas, tinklalaidžių ir radijo laidų kūrėjas.
Antanas Skučas Vilniaus dailės akademijoje įgijo animacijos bakalauro laipsnį ir baigė fotografijos ir medijos meno magistro studijas. Magistro darbas „Mitologija.lt“ – savotiška elektroninė enciklopedija, skirta šešioms lietuvių liaudies mitinėms būtybėms. Joje vyrauja tautosaka, mitologinių būtybių aprašymai, žaidimai bei animaciniai etiudai tautosakos tematika. Filmas „Raganos burtai“, šio ciklo dalis, apdovanotas „Pravda 1 minutė“ festivalio „Grand Prix“. A. Skučo debiutinis animacinis filmas „Vaikystės dienoraštis“ 2009 m. pelnė „Sidabrinės gervės“ apdovanojimą geriausio animacinio filmo kategorijoje. Jo darbai rodomi tarptautiniuose festivaliuose, kūrėjas bendradarbiauja su Amerikos filmų kūrėjais. Didžiosios Britanijos ir JAV kino teatruose pristatytas dokumentinis filmas „Vanishing of the Bees“, kuriam A. Skučas kūrė animaciją. A. Skučas dirba animatoriumi įvairiuose projektuose (projekcijos Jurgos Šeduikytės koncertui „Instrukcija“, animacija Ilja Bereznicko filmui „Elektroninis piratas“, kuria animaciją reklaminiams klipams ir kt.).
Sėkmingas Lietuvos žaidimų kūrėjas, radęs nišą „vadybos“ stiliaus žaidimuose ir dirbęs jau prie penkių komercinių projektų, kurie išleisti visame pasaulyje PC / VR / PS4 / XBOX platformose.
Kiauliškų žaidimų kūrėjas, atsakingas už tuziną nuotaikingų projektų, tokių kaip „Iron Snout“, „Bacon May Die“ ir naujausią „Card Hog“.
Chintis Lundgren yra estų kilmės animatorė, šiuo metu gyvenanti Kroatijoje. Jos darbai apima egzotiškų muzikos vaizdo įrašų, PSA ir trumpų filmų, pasižyminčių lengvu, absurdišku tonu ir atskirais antropomorfiniais personažais, asortimentą. 2011 m. režisierė įkūrė savo animacijos studiją pavadinimu „Chintis Lundgreni Animatsioonistuudio“, vėliau atidarė „Adriatic Animation“ studiją Kroatijoje. Jos filmai (įskaitant apdovanotus trumpametražius filmus „Manivald“ (2017) ir „Gyvenimas su Hermanu H. Rott“ (2015)) buvo rodomi daugelyje tarptautinių festivalių: Sandanso, Ansi, Zagrebo, Hirošimos ir Otavos.
Minimalistinio žaidimų dizaino ekspertas, „PyroMind“, „The Final Riddle“ ir kitų išskirtinio dizaino žaidimų kūrėjas.
Dominykas dirba „Unity Demo” komandoje nuo „The Blacksmith” (2015) sukūrimo. Jis taip pat dirbo su „The Adam”, „Book of the Dead” ir „Heretic” demonstraciniais projektais.
Režisierė ir animatorė Eglė Davidavičė 2014 m. baigė Skalvijos kino akademiją, o 2019 m. animacijos bakalauro studijas Vilniaus dailės akademijoje. Jos debiutinis animacinis filmas „Gimimas” buvo nominuotas „Sidabriniam gervės kiaušiniui” kaip geriausias studento darbas „Sidarbinės gervės” apdovanojimuose, rodytas tiek Lietuvos, tiek užsienio festivaliuose.
Elli Vuorinen yra nepriklausoma animacijos režisierė, gyvenanti ir dirbanti Suomijos kaime. Jos darbai dažnai balansuoja tarp siurrealizmo, susižavėjimo ir pasibjaurėjimo. Nors režisierės požiūris dažnai būna humoristinis, filmai nagrinėja reikšmingas melancholijos, vienatvės ir vilties temas. Režisierės stilius yra įvairiapusis – maišydama minimalizmą ir rankų darbą, ji kuria žaismingus ir drąsius darbus. Unikali Elli studija, įsikūrusi fermoje, kūrėjai suteikia galimybę dirbti su įvairiomis technikomis: nuo didelių dekoracijų panaudojimo sustabdyto kadro animacijoje iki 2D kompiuterinės animacijos. Elli baigė Turku dailės akademiją, kurioje įgijo animacijos režisierio specialybę. Paskutiniai penki jos sukurti filmai parodyti įvairiuose festivaliuose ir pelnė daugybę apdovanojimų. Elli yra atlikusi įvairių užsakomųjų animacijos darbų bei dirbusi keliose televizijos ir kino laidose kaip animatorė, redaktorė, režisierė ir dizainerė.
Gedimino darbai sulaukė svarbiausių pasaulio meno ir dizaino žurnalų pripažinimo, jo braižas tapo „Naujojo Rytų Europos dizaino“ sinonimu. 2009 m. kanadiečių žurnalas „Boards“ įtraukė „PetPunk“ į „Naujosios dizainerių bangos“ šešetuką, o 2010 m. Jungtinės Karalystės pripažintas dizaino žurnalas „Computer Arts“ aprašė „PetPunk” kūrybą tarp kitų „Naujosios animacijos bangos“ darbų. Gediminas Šiaulys kartu su studija „PetPunk“ yra pirmasis lietuvis, laimėjęs Niujorko „Art Directors Club“ prizą „Young Guns“. Studijos darbai rodyti galybėje tarptautinių festivalių, tarp kurių ir Europos dizaino konferencija (Stokholme), „Visuelt“ (Osle), „Pictoplasma“ (Berlyne), „Onedotzero“ (Londone), „Anima“ (Briuselyje), „Arsenale“ (Florencijoje), Olandijos animacinių filmų festivalis (Utrechte), „Anima Mundi“ (Brazilijoje), „Zlin“ (Čekijoje) ir daugelis kitų.
Gediminas yra iliustratorius, dirbantis animacijos, žaidimų, knygų bei spaudinių srityse. Dirbo fonų dailininku filme „Sniego pastogė” ir daugelyje kitų. Gediminas žavisi fantastikos bei mokslinės fantastikos menu, architektūra ir krepšiniu.
Pokalbio moderatorius. Patyręs žaidimų dizaineris ir žaidimų kultūros ekspertas, Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos direktorius.
Giedrė Burokaitė (g. 1985 m.) – kino prodiuserė. Įgijo kultūros istorijos ir antropologijos bakalauro laipsnį Vilniaus universitete bei meno vadybos magistro laipsnį Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. 2015 m. kino edukacijos ir restauravimo srities organizacijoje VšĮ „Meno avilys“ inicijavo kino gamybos platformą. 2019 m. Giedrė yra prodiusavusi daugelį trumpametražių filmų, ilgametražį dokumentinį filmą „Animus Animalis“ (rež. Aistė Žegulytė). Šiuo metu dirba prie dviejų trumpametražių animacinių filmų bei virtualiosios realybės projekto.
Gintas Zilbalodis (g. 1994 m.) yra filmų kūrėjas bei animatorius iš Latvijos. Žavėtis filmų kūryba jis pradėjo ankstyvame amžiuje, žiūrėdamas senus filmus ir kurdamas trumpametražius filmus bei reklamas. Jis yra sukūręs septynis trumpametražius filmus įvairiomis technikomis, tarp jų – pieštinės animacijos, 3D animacijos bei vaidybinio kino. Dažnai sujungia šių technikų bruožus bei estetiką.
Kaip ir dauguma lietuvių, užaugau apsuptas miškų, nepririštų šunų bei galybės laisvo laiko kaime. Tėvai skųsdavosi, kad vos nupirkdavo naują žaislą – kaipmat jį išardydavau (sulaužydavau) ir pasidarydavau kokį nors personažą. Kai pagalvoju, ką darau dabar, suprantu, kad niekas per daug nepasikeitė, tik užuot laužęs žaislus, dabar laužau programinę įrangą, o su pagamintais personažais žaidžiu juos animuodamas.
Jamesas Pollockas yra interaktyviųjų medijų dizaineris ir tarpdisciplininio meno kūrėjas, gyvenantis Bristolyje, Anglijoje. Pradėjęs dirbti „Burrell Durrant Hifle“ kūrybos studijoje, Jamesas vadovavo daugeliui VR projektų nuo mokslo ir dokumentikos iki amerikietiškų kalnelių per žymius siurrealistinius paveikslus ir interaktyvių gyvo veiksmo dramų. Jameso vaidmuo projektuose apima koncepto vystymą, gamybą ir išleidimą, vadovavimą, dizainą ir vystymo koordinavimą.
Javieras Garcia-Lajara turi daugiau nei 20 m. darbo su skaitmenine grafika patirties. Pirmiausia dirbo vienoje svarbiausių kompiuterinių žaidimų kompanijų Ispanijoje – „Pyro Studios“ („Commandos“ serija, „Planet 51“). Šiuo metu daugiausia dėmesio skiria VR produkcijai.
Buvo „Future Lighthouse“ 3D skyriaus direktorius. Čia sukurta daugybę apdovanojimų pelniusių produktų: „Melita“, „Snatch VR“,„El Ministerio del Tiempo“.
Realaus laiko 3D gamybos ir fotogrametrijos specialistas, „Unity and Unreal” ekspertas.
Šiuo metu vadovauja savo paties gamybos kompanijai „Overlat“.
Įgijęs komunikacijų dizaino diplomą HAW Hamburgo taikomųjų mokslų universitete, Jonas dirbo kaip meno vadovas su „Scholz und Friends Berlin”. Nuo 2006 m. taip pat yra laisvai samdomas animacijos režisierius bei iliustratorius. Jis parašė ir animavo daugiau kaip 50 darbų satyrinei TV laidai „Extra3”. Kartu su prodiuserine kompanija SFA, kurią įkūrė kartu su Tillu Penzeku, jis prodiusavo animaciją „WDR Quarks und Co.”, „Arte Karambolage”, „Sesame Street” (NDR / KiKa) ir kt. Jo trumpametražio filmo „Katino dienos” premjera įvyko 2018 m. Berlinalėje. Šis animacinis filmas pelnė daug tarptautinių apdovanojimų, tarp jų ir du prizai Dresdeno kino festivalyje bei teisė dalyvauti „Oskarų” apdovanojimuose. „Katino dienos” buvo nominuotas Vokietijos trumpametražio filmo prizui bei Europos animacijos apdovanojimams. Jonas Frickey nuolat iliustruoja žurnalus, įpakavimus ir reklamas. Už tai yra gavęs ADC apdovanojimų. Jis gyvena ir dirba Hamburge.
Kasparas Jancis gimė 1975 m. gegužės 8 d. Taline. Nuo vaikystės jam patiko piešti komiksus ir rašyti istorijas, kurias pats ir iliustruodavo. Jo pirmieji judantys paveiksliukai atgydavo mokyklos sąsiuvinių kampuose. Vėlesniais mokyklos metais brolio draugas, kino klubo narys, padėjo jam sukurti trumpametražį animuotą filmą su lėlėmis iš plastelino. Po to 2 m. dirbo. Mokymosi daug nebuvo, bet nuotykių – iki soties. Tuo metu jis pradėjo sistemingai dirbti su muzika, buvo kelių roko grupių kūrybinio branduolio dalis, rašė dainoms žodžius, aranžuotes ir kūrė melodijas. 1996 m. įstojo į Talino pedagoginį universitetą. Ten pabaigė pirmuosius savo filmus – tylųjį filmą „Dr. Maisarve ir Matshalka byla“ (1996) bei iškarpytų lėlių filmą „Mažojo, baltojo sraigtasparnio skrydis“ (1996), kurį rodydavo roko koncertų metu, taip pat per televiziją. 1997 m. perėjo iš pedagoginio universiteto į Turku menų ir medijų mokyklą Suomijoje studijuoti animacijos pas Priitą Pärną. Universitete jis sukūrė savo debiutinį filmą „Romanika“ (1999), kuris dalyvavo keliuose tarptautiniuose kino festivaliuose.
Laura Jurkaitytė yra animacijos bakalauro antro kurso studentė UCA universitete Jungtinėje Karalystėje. Gimė 1999 m. Plungėje, Lietuvoje. Mokėsi Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazijoje. Trumpas animacinis filmas „Būkite geresnės kiaulės” yra Lauros debiutinis pirmaisiais studijų metais režisuotas filmas.
Žaidimų dizaino veteranas, šiuo metu kuriantis pirmą lietuviškąją kapoklę naujai įkurtoje studijoje „Golem House“.
Lizete Upīte – animacinių filmų kūrėja iš Latvijos. Gimusi 1987 m., kūrėja studijas pradėjo Baltijos kino ir komunikacijos mokykloje Estijoje, tačiau po „Erasmus” studijų mainų Portugalijoje Lizete susitelkė į animacijos sritį. 2013 m. baigė animacijos režisūros studijas „La Poudriere“ kino mokykloje Prancūzijoje, vėliau dirbo su keliais animacijos projektais, taip pat sukūrė du animacinius trumpo metro filmus: „Naktiniai pasivaikščiojimai”(2018) bei „Rygos alyva” (2019).
Malte Steinas yra nepriklausomas animacinių filmų kūrėjas ir rašytojas iš Berlyno. 2013 m. Malte baigė Konrado Wolfo kino ir televizijos universitetą Potsdame, kuriame įgijo animacijos diplomą. Prieš tai studijavo scenarijaus rašymą, nuo 1990 m. piešė įvairius komiksus. Šiuo metu kūrėjas dirba prie dviejų nepriklausomų animacinių filmų. Jo režisuoti darbai „Mėlynas sapnas“ (2013) ir „Potvynis“ (2018) buvo rodomi daugelyje kino festivalių visame pasaulyje ir pelnė nemažai apdovanojimų.
Marija Razgutė – kino prodiuserė, tarptautinio trumpų filmų festivalio „Vilniaus kino šortai” organizatorė, Europos šalių kino forumo „Scanorama” tarptautinės konkursinės trumpametražių filmų programos „Naujasis Baltijos kinas” koordinatorė, lietuviškų trumpametražių filmų agentūros „Lithuanian Shorts” viena iš steigėjų, edukacinio kino projekto „Kino kalvė” koordinatorė.
Marijam rašo autorinius straipsnius ir skaito paskaitas žaidimų, technologijų ir jų sąsajų su politika temomis. Straipsniai publikuoti gamesIndustry.biz, „Kotaku”, „Novara Media”, „Waypoint” ir kituose leidiniuose.
Moritzas Biene – Berlyne gyvenantis animacijos kūrėjas. Animacijos studijas baigė Konrado Wolfo Potsdamo universitete. Daugiau nei 9 m. dirba animacijos industrijoje, prisidėdamas prie įvairių projektų: nuo komercinių projektų iki kompiuterinių žaidimų.
Pijus Balkaitis (g. 1991 m.) animacijos bakalaurą įgijo Vilniaus dailės akademijoje, dirba su 2D animacija ir vaizdine grafika.
Pijus 1995 m. gimė Vilniuje. 2012 m. baigė Eduardo Balsio menų gimnaziją animaciniu filmu „Kilniaširdis medis”. 2017 m. baigė animacijos bakalauro studijas Vilniaus dailės akademijoje filmu „Šventa rutina”. Šiuo metu studijuoja magistrantūrą Grafikos katedroje. Pilnas paketas animatoriaus, iliustratoriaus, gatvės menininko ir vizualizacijų kūrėjo, dar žinomo kaip Pidžinas.
Piotras Milczarekas gimė ir gyvena Lodzėje, Lenkijoje. Studijavo animaciją ir specialiuosius efektus Lodzės kino mokykloje, kur šiuo metu dirba asistentu. Piotras režisavo trumpametražius filmus, tokius kaip „Komiksai“, „Pasaulių karas“, „Ponas Misteris“ ir „Tarakonai“. Jis taip pat yra Michalo Poniedzielskio filmo „Mėnesiena“ scenarijaus bendraautoris, prisidėjo prie Kamilo Polako darbo „Switeź“, dirbo animatoriumi kuriant B. Bruszewskos filmą „Miestas teka“ bei M. Osińskos filmą „Maži džiaugsmai”. Piotras kuria siužetines linijas įvairioms reklamoms.
Ričardas žaidimų industrijoje dirba daugiau nei 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius ir vedėjas.
Rimas Sakalauskas – videomenininkas, teatro dailininkas, specializuojasi multimedijos, 3D instaliacijos srityse. Menininkas gali pasigirti laimėjimų sąrašu, kuriame – „Sidabrinės gervės“ ir „Auksinio scenos kryžiaus“ apdovanojimai, meno mugėje „ArtVilnius‘13″ jo darbas išrinktas kaip geriausia instaliacija, o „ArtVilnius‘18″ jis pripažintas geriausiu jaunuoju mugės menininku. R. Sakalauskas taip pat yra pelnęs pripažinimą Latvijoje ir Suomijoje. Savo darbuose jis juvelyriškai valdo technologijas, neegzistuojančius ir fantastinius vaizdinius. Dažnai nejaukius, mistiškus, išgalvotus vaizdinius menininkas sudeda į aplinką, kurioje svetimkūniai tampa realūs, o bauginantis vaizdas – itin patrauklus. Jo filmuose nėra žmonių, personažais tampa daiktai bei pastatai.
Robertas Nevecka (g. 1984 m.) – kino režisierius, animatorius, iliustratorius. Baigė vaizdo režisūros studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. Kuria animacinius filmus, muzikinius klipus, iliustruoja albumų viršelius pogrindžio grupėms, filmavimo aikštelėse dirba režisieriaus asistentu.
Robinas Jensenas yra apdovanojimų pelnęs režisierius iš Norvergijos. Jis studijavo Voldos Universitete – baigė animacijos ir dokumentinių filmų mokslus. Tuomet įgijo grafinio dizaino bakalaurą Oslo nacionalinėje menų akademijoje. Robinas yra parašęs ir režisavęs keletą trumpametražių filmų, kuriuos rodė festivaliuose visame pasaulyje.
Simonas Österhofas – švedų animacijos studijos „Soja” prodiuseris ir rašytojas. Jis parašė romantinę komediją „Top 3” ir šiuo metu kuria naujus, greit pasirodysiančius projektus. Studijavo scenaristo specialybę Umo universitete Švedijoje.
Skirmanta Jakaitė (g. 1969 m.) yra režisierė, animatorė, animacijos bakalauro laipsnį įgijusi Vilniaus dailės akademijoje ir animacijos srityje dirbanti nuo 1989 m. „Žonglierius“ – jau trečiasis autorės režisuotas trumpo metro animacijos filmas. Ankstesni filmai taip pat sukurti naudojant 2D pieštinės animacijos techniką. Skirmantos baigiamasis bakalauro studijų filmas „Galim susitikti, galim nesusitikti“ rodytas daugelyje tarptautinių kino festivalių, tarp kurių ir Otavos, Hirošimos animacijos festivaliai, Klermono-Ferano trumpo metro filmų festivalis, Štutgarto animacinio kino festivalis, Melburno animacijos festivalis. Autorės debiutinis filmas „Neeuklidinė geometrija“ (režisuotas kartu su Solveiga Masteikaite) apdovanotas 60-ojo Oberhauseno trumpo metro filmų festivalio Ekumeninės komisijos prizu, taip pat Hirošimos tarptautinio animacijos festivalio Specialiosios tarptautinės komisijos prizu bei įvertintas Lietuvių kino akademijos kaip Geriausias metų animacinis filmas.
Thorbjørnas Christoffersenas (g. 1978 m.) – savamokslis animatorius ir iliustruotojas. Kaip režisierius jis debiutavo pristatydamas filmą „Terkel in Trouble“ (2004) ir nuo tada, be kitų filmų, kartu su Andersu Matthesenu sukūrė didelės sėkmės sulaukusį filmą „Languotas Nindzė“ (2018). Jis taip pat dirba kaip iliustratorius ir bendradarbiauja su autoriumi Thomasu Brunstrømu. Jiedu sukūrė keletą iliustruotų knygų apie Sally tėvą, kurios tapo dideliu hitu danų šeimose.
Vykintas baigė kino dramaturgijos studijas Lietuvos muzkos ir teatro akademijoje. Vėliau pradėjo dirbti su animaciniais projektais bei studijavo 3D animaciją Prancūzijoje (Ecole MoPA). Nuo 2017 m. režisuoja ir animuoja užsakomuosius bei asmeninius animacinius projektus, gyvendamas tarp Vilniaus ir Prahos. 2019 m. kartu su Dominyka Adomaityte įkūrė kūrybinę studiją „Glass Elephants“, kurioje toliau vysto bendrus projektus.