Žaidimo „City Quest“ dovana festivaliui BLON, Klaipėdai ir miesto svečiams. Festivalio metu išmėginkite išplėstos realybės žaidimą CITY QUEST GHOST ir vieni ar su draugais, leiskitės į nuotykį Klaipėdos skulptūrų parkas. Narpliokite žaidimo paslaptis Klaipėdos Skulptūrų parke! Viskas ką turite padaryti – atsisiųkite žaidimą iš kūrėjų puslapio, bei pasinaudokite nuoroda, kad gautumėte NEMOKAMĄ žaidimo bilietą!
Kviečiame į gyvą, interaktyvų pokalbį apie tai, kaip dirbtinis intelektas keičia kūrybos industrijas.
Diskusijoje susitiks kūrėjai, startuoliai, akademinė bendruomenė, politikos formuotojai bei teisininkai, dalysis įžvalgomis ir patirtimis. Kalbėsime apie tai, kas veikia praktiškai, kokie iššūkiai kyla ir kokių sprendimų reikia. Jokio „PowerPoint'o“ perdozavimo – tik aktualūs klausimai, tikros patirtys ir atvira erdvė pokalbiui.
Pokalbį moderuos vizualių sprendimų ir DI specialistas Tomas Sakro, o savo mintimis dalinsis: Lina Zubovienė – „Triniti Jurex“ advokatė ir patentinė patikėtinė. Antanas Skučas – kino režisierius ir duomenų menininkas, Vilniaus dailės akademijos lektorius. Simonas Mozūra – generatyvinio dirbtinio intelekto specialistas ir studijos „Kopa Films“ įkūrėjas.
Renginio organizatorius: „ArtTech Agency Lithuania“ Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba
Po trumpos atidarymo ceremonijos prisijunkite prie mūsų „Herkaus Kanto“ žaidimų erdvėje ir eikime pažaisti! Tik aš, tu ir vėlyva vakaro žaidimų sesija su menininkais, žaidimų kūrėjais bei draugais.
Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.
Domiesi Klaipėdos kultūriniu gyvenimu ir nori susipažinti su čia veikiančiomis kūrybinių industrijų organizacijomis – užsuk!
Dalyviai: 12:30 – VšĮ „Klaipėdos kultūros fabrikas“ 12:45 – Klaipėdos miesto savivaldybės kultūros skyrius 13:00 – SMK aukštoji mokykla 13:15 – Klaipėdos kino biuras 13:30 – Play Life Creative Studio 13:45 – Žaidimų studija „Dark Forest“
Tai prezentacija, skirta moksleiviams nuo 6 klasės, mąstantiems apie kompiuterinių žaidimų kūrimą.
Mėgstantys žaisti kompiuterinius žaidimus neretai turi puikių idėjų sukurti savo žaidimą. Tačiau ko iš tiesų reikia, norint pradėti vystyti idėją? Šioje paskaitoje apžvelgsime žaidimų industriją Lietuvoje, susipažinsime su kompiuterinių žaidimų specifika, pakalbėsime, ką reikia suprasti žengiant pirmuosius žingsnius, bei kokios profesijos reikalingos kuriant žaidimą.
Menininko Nathan Jurevicius sienos tapybos pristatymas
Ateik, atsipalaiduok, pabendrauk ir pamankštink smegenis neįpareigojančioje viktorinoje.
Intriguojantis vakaro muzikinis numeris – Kristijono Lučinsko projektas „Driezhas“, pasižymintis ilgesinga, bet griežta industrine ritmika, kviečia leistis į kelionę po etno, eksperimentinės elektronikos ir kinematografiškų garsovaizdžių erdves. Kontrastų ir netikėtų posūkių kupinos kompozicijos balansuoja tarp rituališko klausymosi ir šokiui įsiūbuojančios energijos, panardindamos klausytojus į užburiančią atmosferą. Šįkart temperatūra pakils iki aštrių, laužytų ritmų, o tarp naujų garsinių peizažų atgis šviežiai suskambusios jau pažįstamų kūrinių versijos. „Driezhas“ solo pasirodymas – organiška archajiškų etninių motyvų ir šiuolaikinės elektronikos jungtis, kurianti intensyvią, gyvą patirtį.
Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.
Pernai pirmą kartą viešumoje pasirodęs pašėlęs „DJ Pixie Pop“ duetas sugrįžta ir šiemet žada dar daugiau muzikos, spalvų bei firminį vakaro kokteilį! DJ duetas šokdins festivalio svečius iš elektronikos prietaisų leisdamas gražiausius animacinių filmų ir vaizdo žaidimų kūrinius bei skleis geros nuotaikos užkratą. Susitinkame šokių aikštelėje, Ghostbusters!
Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.