Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais!
BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti bendriems vaizdo žaidimų ir animacijos bruožams išryškinti. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius. Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju. (2020)
Tarptautinės konkursinės programos nugalėtojo paskelbimas, Geriausio trumpo metro animacinio filmo apdovanojimą įteiks tarptautinė žiuri. Taip pat Lietuvos animacijos asociacija įteiks specialų apdovanojimą Lietuvos animacijos kūrėjui.
„BHD Immersive” kūrinys „Nuostabus Tu“ yra virtualios realybės kelionė į keistą pojūčių (regos, klausos, lytėjimo, skonio ir kvapo) vystymosi pasaulį. „Nuostabus Tu“ yra tavo istorija – kelionė į pirmuosius devynis gyvenimo motinos gimdoje mėnesius.
Ateikite pasiklausyti, kaip dizaineris Jamesas Pollockas kalbės apie iššūkius, su kuriais susidūrė, ir pamokas, kurių išmoko kurdamas kol kas didžiausią BDH VR patirtį. Išgirsite ir apie tai, kaip ji buvo priimta.
Jaukus, neformalus pokalbis su konkursinės programos animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius. Pokalbis vyks ir bus transliuojamas internetu.
Dalyvauja: Chintis Lundgren, Jon Frickey, Kaspar Jancis, Malte Stein, Elli Vuorinen, Lizete Upīte, Moritz Biene , Piotr Milczarek, Gediminas Skyrius, Pijus Balkaitis, Pijus Čeikauskas ir kiti
Jaukus, neformalus pokalbis su lietuvių animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.
Dalyvauja: Eglė Davidavičė, Giedrė Burokaitė, Robertas Nevecka, Vykintas Labanauskas, Antanas Skučas, Laura Jurkaitytė, Rimas Sakalauskas, Ignas Blažys
Diskusija, kurioje dalyvaus ypač populiarių žaidimų kūrėjai, kurie savo žaidimus kuria patys vieni. Pokalbio dalyviai atskleis, kodėl pasirinko vienišių kelią, pasidalys kasdienybe, patirtais iššūkiais ir pasiekimais.
Dominykas papasakos, kaip jo komanda sukūrė „Heretic” demonstraciją. Apžvelgsime technines demonstracinės versijos detales – nuo specialiųjų efektų iki realistiško žmogaus atvaizdavimo.
Thorbjørnas Christoffersenas ir Andersas Mastrupas, remdamiesi filmo „Languotas nindzė“ pavyzdžiu, papasakos, su kokiais kūrybiniais iššūkiais susidūrė kurdami šį filmą ir stengdamiesi neišauginti jo kaštų. Taip pat kaip planuoti, finansuoti ir pagaminti sėkmingą mažo biudžeto filmą.
Diskusijos metu Lietuvos kino centro, Kūrybiškos Europos biuro Lietuvoje „Media” skyriaus, Lietuvos kultūros tarybos, Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros atstovai kalbės apie animacijos ir videožaidimų galimybes Lietuvoje bei kaip finansuoti savo idėją.
Nemokama ekskursija po BLON VR parodą (bus transliuojama internetu) ir virtualus pokalbis su vienu iš autoriu – Javier Garcia-Lajara.
Prieš 16 tūkst. metų grupė žmonių, pasibaigus sunkiam medžioklės sezonui, grįžo žiemoti į savo urvą šiaurės Ispanijoje. Tačiau įėjimas užgriuvo, palikdamas visus jų daiktus, piešinius ir atsiminimus neliestus amžiams.
Iki šiandien.
„Atsiminimai: La Garnos istorijos“ jungia paleolitinį mūsų palikimą ir šių dienų technologijas.
Javieras paaiškins, kaip jie naudojo žaidimo variklius, fotogrametriją ir programavimo techniką, siekdami sukurti senovinį urvą virtualioje realybėje.
Nuo 2014-ųjų Vakarų videožaidimų industrijoje vyksta tam tikras politinis persiskirstymas. Gausėja bandymų kurti žaidimus, skleidžiančius politines žinutes. Pranešime šiandieniai politiniai žaidimai lyginami su praėjusio amžiaus koncepcinio meno pavyzdžiais. Kokios kūrybos priemonės yra efektyvios, kokių galimybių suteikia šis laukas, kokie jo produktai tampa sėkmingi? Žaidimų industrijos kritikė Marijam Didžgalvytė apžvelgs politikos videožaidimuose tematiką ir įvertins geriausius pavyzdžius, kaip kultūriniai objektai perteikia ideologines sąsajas. Sužinokite, kodėl „Untitled Goose Game“ ar „Eve Online“ yra geresni politikos instrumentai nei garsusis „Papers, Please“.
Laikas pažaisti ir išsiaiškinti, ar daug žinote apie animaciją bei videožaidimus. Dalyvaukite savarankiškai arba su kolegomis ir įrodykite, kad šią sritį išmanote geriausiai.
Talentingiausi Lietuvos žaidimų dizaineriai dalysis mintimis apie šių dienų žaismą, kūrybos iššūkius ir ieškos atsakymo į amžiną klausimą: ko nori žaidėjas? Provokuojantys klausimai iš žiūrovų ypač laukiami!
„Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija“ kelis pastaruosius mėnesius vykdė Lietuvos žaidimų industrijos tyrimą ir kartu su „Lietuvos inovacijų centru“ paruošė išsamią apžvalgą ir rekomendacijas Lietuvos žaidimų industrijos augimui. Ričardas pasidalins svarbiausiais faktais apie dabartinę situaciją ir idėjomis ateičiai.
Gintas Zilbalodis papasakos, kaip sukūrė savo pirmą ilgametražį filmą „Away”, kokias pamokas išmoko ir kokius projektus šiuo metu vysto.
Interaktyvus tinklaveikos vakaras, kurio metu trims minutėms mikrofonas bus įteikiamas visiems, norintiems prisistatyti, pristatyti savo įmones, projektus, idėjas, susirasti bendraminčių ar kolegų.
Pranešime bus pristatytas šiuo metu vystomas animacinis filmas „Augintinis kandžiojasi”, kuris buvo sumanytas kaip trumpo metro filmas, bet lankantis Holivude ambicijos išaugo iki serialo. Gediminas pasidalys pirminiais eskizais, preprodukcijos etapu, darbu su Kaz Prapuolenis bei pateiks įžvalgų apie bandymą projektą pristatyti JAV televizijos kanalams.
Kodėl trys minutės animacijos gamybos trunka trejus metus? Animacinių filmų gamyba Lietuvoje. Kuo skiriasi lėlinė ir pieštinė animacijos? Kuo skiriasi iliustratorius nuo animatoriaus? Kas yra stop kadras? Kiek kainuoja pagaminti animacinį filmą?
Jauki diskusija apie animacijos ABC ir gamybos subtilybes su patyrusiomis prodiuserėmis: Agne Adomėne, Marija Razgute ir Giedre Burokaite.
Prieš diskusiją bus rodomi naujausi prodiuserių filmai: „Pieno baras”, „Matilda ir atsarginė galva” bei „Sniego pastogė”.