Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais! BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti išryškinti bendrus vaizdo žaidimų ir animacijos bruožus. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius. Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps Jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju. Facebook event https://fb.me/e/3hgG2e62H (2021)

Lengva suprasti besišakojančius pasakojimus, bet kas nutinka, kai patys žaidimai pradeda pasakoti atsirandančias istorijas? Petteris pristatys įvairius būdus, kaip pasakoti dinamiškas istorijas, įvertinant tiek naratyvinį, tiek sisteminį dizainą. Pranešimas skirtas pasidalyti praktiškais ir panaudojamais dizaino patarimais, parengtais pagal realius atvejus.

Tarptautinės konkursinės programos nugalėtojo paskelbimas, Geriausio trumpo metro animacinio filmo apdovanojimą įteiks tarptautinė žiuri.

Wilhelmas patyrinės kuriose tradiciškai neįprastose žaidimų kūrimo srityse galima naudoti fiziką.

Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

Jaukus, neformalus pokalbis su žaidimų kūrėjais apie jų darbus ir žaidimų industrijos užkulisius.

Kalbėdami apie filmus neretai apibrėžiame ir jų tikslinę auditoriją: vaikams, šeimoms, suaugusiems. Atsižvelgiant į turinį yra suteikiami cenzai, leidžiantys arba draudžiantys patekti į norimo filmo seansą. Kiek šios auditorijos yra svarbios kūrėjui? Kuriame scenarijaus kūrimo etape pradedama apie jas galvoti? O kada iš tiesų reikėtų susirūpinti, kas bus filmo žiūrovas?

Knygos mus įkvepia, lavina vaizduotę ir moko. O su kokiais kūrybiniais ir vadybiniais iššūkiais susiduriama norint knygą paversti filmu? Pokalbis su „Jokūbas, Mimi ir kalbantys šunys“ režisieriumi Edmundu Jansonu ir prodiusere Sabine Anderson.

Diskusija skirta dabartinių animacijos ir žaidimų industrijų apžvalgai Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse, naujausių tendencijų bei galimybių augti aptarimui.

Atviras vaikų psichologės ir scenarijaus autorės pokalbis apie kūrybą vaikams, animacinių filmukų įtaką augant ir jų poveikį pasąmonei. Pokalbis vyks lietuvių kalba.

Kokią vietą virtualių technologijų pasaulyje užima ir kaip prisitaiko teatro industrija? Kol vieni filmuoja 360 laipnsių gyvų spektaklių įrašus, tikri industrijos pionieriai tokiose socialinėse platformose kaip „VR Chat“ jau kuria ir organizuoja virtualius spektaklius. Pokalbis su VR spektaklių prodiuseriu bei aktoriumi Bradenu Roy apie tai, kas yra interaktyvūs performansai, kaip jie yra kuriami ir kaip žiūrovai lemia jų eigą būdami istorijos dalimi.

Laikas pažaisti ir išsiaiškinti, ar daug žinote apie animaciją bei vaizdo žaidimus. Dalyvaukite Tomo Mitkaus ir Žilvino Ledo parengtų klausimų imtynėse ir įrodykite, kad šią sritį išmanote geriausiai.

Interaktyvus tinklaveikos vakaras, kurio metu 3 minutėms mikrofonas bus įteikiamas visiems, norintiems prisistatyti, pristatyti savo įmones, projektus, idėjas, susirasti bendraminčių ar kolegų.

Individualios scenarijaus rašymo konsultacijos su scenaristu ir tarptautiniu konsultantu Christhophe'u Erbesu. Tik užsiregistravusiems dalyviams. Registracijos forma: forms.gle/xPwA48hF39VJiYfS9

Scenarijaus rašymo dirbtuvės su scenaristu ir tarptautiniu konsultantu Christhope'u Erbesu. Tik užsiregistravusiems dalyviams. Registracijos forma: forms.gle/xPwA48hF39VJiYfS9

Pokalbis apie tai, kaip idėjos virsta scenarijais, ir ar svarbus yra naratyvas trumpametražiuose animaciniuose filmuose.

Pokalbyje patyrinėsime, kokių iššūkių kyla transformuojant istorinius įvykius į smagų žaidimų turinį ir galimus būdus šiems iššūkiams išspręsti.

Nacionalinė dailės galerija (NDG) Vilniuje 2021 metų pavasarį pristatė parodą „Formuojant ateitį. Erdvinės Aleksandros Kasubos aplinkos”. Ekspoziciją, pasakojančią apie Lietuvos–JAV aplinkos menininkės A. Kasubos (1923–2019) viso gyvenimo kūrybą, netradiciškai papildė meditacinis galvosūkių žaidimas „Įrengimai sielai”. Apie autorės kūrybos adaptavimą interaktyviajai medijai bei žaidimų ir muziejinės kultūros santykį papasakos „Weekend Warriors” žaidimų kūrėjų kolektyvo narys Povilas Vincentas Jankūnas.

Pristatysime ir leisime išbandyti labdaros ir paramos fondo „Auginame ateitį“ kuriamą virtualios realybės projektą / animaciją pagal V. V. Landsbergio knygų ciklą „Arklio Dominyko meilė“, skirtą palengvinti ir pagreitinti skiepijimo procedūrą tiek vaikams, tiek medicinos darbuotojams. Patirtis žiūrovą perkelia į pasakišką pasaulį pas arklį Dominyką, toli nuo baltų chalatų, skiepų kabineto sienų ir smagiai sužaidybina visą skiepijimo procedūrą.

Diskusija skirta aptarti animacijos ir žaidimų studijų bendradarbiavimo su užsienio partneriais ypatumus, atsirandančias galimybes ir kylančius iššūkius.

Kokie elementai sudaro pasakojimą? Kaip jie susijungia žaidime? Kokiais atvejais istorijai verta atsitraukti ir leisti pačiam žaidimo dizainui vystyti pasakojimą? Dirbtuvėse apžvelgsime pagrindinius naratyvinio dizaino elementus ir patyrinėsime, kur ir kaip jis jungiasi su žaidimo dizaino elementais bei „core loop“ tėkme. Viską atliksime praktiškai kurdami pasaulius, veikėjus, siužeto struktūras, atitinkančias fantazijos ir paties žaismo pagrindus. Šioms dirbtuvėms reikalinga išankstinė registracija: https://blon.lt/workshop