fbpx

Welcome to Blon

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

September 8-11, 2022 Klaipėda
BLON Animation and Games Festival

↓ Seminarai

Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais! 

BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti bendriems vaizdo žaidimų ir animacijos bruožams išryškinti. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius. Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju. 

Facebook event https://fb.me/e/3hgG2e62H

„Let's play!” #

2021-09-11, 21:30, 📍 Herkus Kantas

Laikas pažaisti ir išsiaiškinti, ar daug žinote apie animaciją bei
vaizdo žaidimus. Dalyvaukite Tomo Mitkaus ir Žilvino Ledo parengtų klausimų imtynėse ir įrodykite, kad šią sritį išmanote geriausiai.

„Open Mic” #

2022-09-09, 📍 Herkus Kantas

Interaktyvus tinklaveikos vakaras, kurio metu mikrofonas bus įteikiamas visiems, norintiems prisistatyti, pristatyti savo įmones, projektus, idėjas, susirasti bendraminčių ar kolegų.

A MAZE. – Nuostabus meniškų žaidimų pasaulis. #

2022-09-09 18:00, 📍

Šiame pranešime sužinosite apie festivalį A MAZE. / Berlin ir susipažinsite su jo įkūrėju bei kūrybos vadovu. Sužinosite kaip Berlynas tapo meniškų žaidimų ir žaidžiamos medijos epicentru ir kokie kūrėjai bei jų darbai įkvepia organizatorius ir tikimės sužavės ir jus.

👨‍🚀 Thorsten S. Wiedemann

#

2022-09-09, 12:00, 📍

👨‍🚀 Allan Kirkeby

#

2022-09-09, 15:00, 📍

👨‍🚀 Paweł Szarzyński

#

2022-09-09, 16:00, 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A, Bangų 5A

👨‍🚀 Ole Wendorff-Østergaard

Kava su animacijos kūrėjais #

2022-09-10, 09:30, 📍 Kultūros fabrikas, Seminarų salė A, Bangų 5A

Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

Mąstyk kaip prodiuseris #

2022-09-10, 11:00, 📍 Kultūros fabrikas, Galerija, Bangų 5A

👨‍🚀 Ole Wendorff-Østergaard

Kaip finansuoti projektą? Diskusija su animacijos ir žaidimų industrijos atstovais #

2022-09-10, 12:30, 📍

Diskusija tarp animacijos ir video žaidimų kūrėjų apie projektų finansavimo galimybes ir iššūkius.

👨‍🚀 Bernardas Šaknys

Death and Taxes atviro kūrybos proceso analizė #

2022-09-10, 15:00
, 📍

Leene pasidalins išmoktomomis pamokomis ir daugybe patarimų sukauptų išleidžiant žaidimą Death and Taxes, kurio kūrybos metu buvo naudojamas atviras pajamų dalijimosi modelis.

👨‍🚀 Leene Künnap

Apdovanojimų ceremonija #

2022-09-10, 19:00, 📍 HOFO Angaras

Konkursinių programų nugalėtojų paskelbimas. Geriausių filmų apdovanojimus įteiks tarptautinė žiuri.

Kava su žaidimų kūrėjais #

2022-09-11, 09:30, 📍 Herkus Kantas

Jaukus, neformalus pokalbis su žaidimų kūrėjais apie jų darbus ir žaidimų industrijos užkulisius.

👨‍🚀 Andrius Jovaiša

Pinigų spalva #

2022-09-11, 11:00, 📍

👨‍🚀 Ole Wendorff-Østergaard

#

2022-09-11, 13:30, 📍

Trumpas Lietuvos aukštųjų mokyklų, kuriose mokosi būsimi iliustratoriai ir animatoriai, pristatymas ir studentų portfolio peržiūros.

👨‍🚀 Antanas Skučas

Asmeniniai siužetai, skirtingų pjūvių apjungimas ir žaidžiamos patirtys #

The Game of Me, 📍

Tema skirta asmeninių siužetų svarbai žaidimų industrijoje, pasakojimo galiai ir asmeninių schemų paieškoms siejant su skirtingų pjūvių apjungimu. Kaip žaidimų terpė gali prisidėti prie marginalizuotų grupių balso? Papasakosiu apie savo procesą kuriant asmenines patirtis, kaip pavyzdį naudojant The Game of Me.

👨‍🚀 Aleyeldin (Aley) Baracat

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį ir sužinokite daugiau apie animaciją ir videožaidimus.


    AIRPRESS LOADED

    DELAYED QUERY : /Programmes : 05b6a1a094a3f2656136f19b43b9ade6 Programmes?

    DELAYED QUERY : /Talks : b9a4092b26618ed0c4eb9c05c950c4e5 Talks?sort[0][field]=Date LT&sort[0][direction]=asc