Seminarai
Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais! BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti bendriems vaizdo žaidimų ir animacijos bruožams išryškinti. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius. Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju.

Šiame pranešime sužinosite apie festivalį „A MAZE. / Berlin“ ir susipažinsite su jo įkūrėju bei kūrybos vadovu. Sužinosite, kaip Berlynas tapo meniškų žaidimų ir žaidžiamos medijos epicentru bei kokie kūrėjai ir jų darbai įkvepia organizatorius, taip pat, tikimės, sužavės ir jus.

Konkursinių programų nugalėtojų skelbimas. Geriausių filmų apdovanojimus įteiks tarptautinė žiuri.

Jaukus, neformalus pokalbis su animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

Jaukus, neformalus pokalbis su žaidimų kūrėjais apie jų darbus ir žaidimų industrijos užkulisius.

Įvairiausių pinigų rūšių, kurias galima aptikti kino ir televizijos gamyboje, supratimas ir aptarimas. Kaip matyti ne tik sandorio sumos dydį, bet ir kitą naudą bei iššūkius, kuriuos duoda sandoris?


Išsamiai išnagrinėsime pristatymo paketo dalis ir suprasime, kodėl būtent jų reikia, bei kaip jas tobulinti projektui artėjant prie gamybos.


Diskusija tarp animacijos ir vaizdo žaidimų kūrėjų apie projektų finansavimo galimybes ir iššūkius.

Trumpas Lietuvos aukštųjų mokyklų, kuriose mokosi būsimi iliustratoriai ir animatoriai, pristatymas ir studentų darbų peržiūros.

Šiais metais BLON skiriame daugiau dėmesio kūrybos ir gamybos procesams. Šios dirbtuvės bus skirtos svarbiausioms temoms ir klausimams, susijusiems su savo žaidimo prodiusavimu ir darbo procesų valdymu. Kviečiame iš anksto užsiregistruoti į dirbtuves čia: https://blon.lt/workshop

Perėjimas nuo kino prie VR. Kaip perkelti žinias ir patirtį iš reklamos, televizijos, kino ir pramogų srities į VR pasaulį? „Cosmogonic“ gamybos analizė.


Karolis Dikčius papasakos apie savo pomėgį kurti žaidimus laisvu nuo darbo metu. Kas paskatina ir įkvepia aukoti laisvalaikį kūrybai? Kaip sekėsi pirmiesiems žaidimams? Kaip pradėti kurti, net jei nesate iš kūrybai giminingos srities? Ateikite ir sužinokite!

Laikas pažaisti ir išsiaiškinti, ar daug žinote apie animaciją bei vaizdo žaidimus!

Tema skirta asmeninių siužetų svarbai žaidimų industrijoje, pasakojimo galiai ir asmeninių schemų paieškoms siejant su skirtingų pjūvių sujungimu. Kaip žaidimų terpė gali prisidėti prie marginalizuotų grupių balso? Papasakosiu apie savo procesą kuriant asmenines patirtis, kaip pavyzdį pasitelkdamas „The Game of Me“.

Interaktyvus tinklaveikos vakaras, kurio metu mikrofonas bus įteikiamas visiems, norintiems prisistatyti, pristatyti savo įmones, projektus, idėjas, susirasti bendraminčių ar kolegų.

Įžanga į SSGG analizę: kaip įvertinti projektą ir suformuluoti argumentus finansavimui gauti.

O ką, jei vienoje diskusijoje susėstų Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos, akademijos ir didesnių ar mažesnių žaidimų kūrimo studijų atstovai bei pasidalytų mintimis apie tai, ko reikia jaunam profesionalui, siekiančiam gauti jo lūkesčius ir kvalifikaciją atitinkantį darbą? Kur ir kada reiktų pasitempti, kokių papildomų žinių įgyti bei kas jų gali suteikti? Ateikite ir sužinokite.

Kas esi Tu ir kas įkvėpė Tave kurti? Kaip išreiški jausmus žaidime? Pakalbėkime apie tą keistą momentą, kai skaitmeninis personažas privertė... verkti.

Leene pasidalys išmoktomis pamokomis ir daugybe patarimų, sukauptų išleidžiant žaidimą „Death and Taxes“ – jį kuriant buvo naudojamas atviras pajamų dalijimosi modelis.

„Vilnius Tech“ Grafinių sistemų katedros organizuojama prezentacija BLON – animacijos ir vaizdo žaidimų festivalyje – siekiama parodyti jauniesiems animacijos mėgėjams bei kūrėjams technologijas, kurios šiandien kaip nepamainoma kūrybos dalis jau įsitvirtino kino ir TV animacijoje, specialiuosiuose efektuose, reklamose bei kompiuteriniuose vaizdo žaidimuose ir kt. Šioje prezentacijoje lankytojai galės susipažinti ir patys išmėginti industrijoje naudojamas virtualios ir papildytos realybės bei 3D judesio nuskaitymo technologijas. Lankytojams, kuriuos domina galimybė ateityje įgyti išsilavinimą animacijos srityje, mielai plačiau papasakosime apie „Vilnius Tech“ vykdomą 3D animacijos magistratūros studijų programą.