Seminarai

Pasinaudok reta galimybe pabendrauti su geriausiais industrijos profesionalais! BLON žaidimų kūrimo pranešimai skirti bendriems vaizdo žaidimų ir animacijos bruožams išryškinti. Mūsų svečiai pasakos apie istorijų vystymą, pasaulių formavimą ir meno kūrybą žaidimuose bei kas juos įkvėpė rinktis šį unikalų formatą. Pranešėjai taip pat atskleis animacijos ir žaidimų platinimo subtilybes bei tarptautinio pripažinimo sulaukusių VR patirčių užkulisius. Tikimės, kad jų patirtis ir įžvalgos įkvėps jus žengti į šį pasaulį, kuriame kiekvienas gali tapti kūrėju.

Vizitai į studijas „muonā“ ir „Matima“
Vizitai į studijas „muonā“ ir „Matima“ #
15:30, ketvirtadienis 📍 Kultūros fabrikas

Apsilankymas VR bei animacijos studijoje „muonā“ ir žaidimų kūrėjų studijoje „Matima“, susipažinti su jų kuriamais darbais.

Kava su Lietuvos konkursinės programos animacijos kūrėjais
Kava su Lietuvos konkursinės programos animacijos kūrėjais #
09:30, penktadienis 📍 Džonis ir citrinos

Jaukus, neformalus pokalbis su Lietuvos konkursinės programos animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

Būtybių dizainas originaliems projektams
Būtybių dizainas originaliems projektams #
12:00, penktadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Ksenomorfai, krabai-galvos, kryperiai – turbūt pamenat tokius? Kai kurie padarai greitai pamirštami žaidėjų, bet tam tikros būtybės tampa ikoniškos ir iš esmės prisideda prie originalaus kūrinio patrauklumo bei sėkmės. Naudodama įvairius pavyzdžius iš savo kajeros ir medijos, Molly Heady-Carroll supažindins su metodais padėsiančiais tikslingai sukurti įsimintinas būtybes ir kuo geriau išnaudoti savo originalios kūrybos potencialą.

👨‍🚀 Molly Heady-Carroll
Partneriai:
Būtybių dizainas originaliems projektams
Akto animacija nieko nelaukiant. Dirbtuvės su Sara Koppel
Akto animacija nieko nelaukiant. Dirbtuvės su Sara Koppel #
13:00, penktadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Per dvi valandas sukursime nuostabiai eskizišką, „pieštą ranka ant popieriaus“, žmogaus akto animaciją. Sara Koppel naudoja save kaip modelį (bus pilnai apsirengusi) eilei įvairių pozų, iš kurių bus sukurta animacija. Su savimi turėkite pieštukinę ir mobilųjį telefoną su nemokama programėle „Stopmotion“.

👨‍🚀 Sara Koppel
Partneriai:
Akto animacija nieko nelaukiant. Dirbtuvės su Sara Koppel
„Atlas V“: kaip sukūrėme šauniausią XR bendrovę
„Atlas V“: kaip sukūrėme šauniausią XR bendrovę #
15:00, penktadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Prisijunkite prie mūsų ir dalyvaukite įdomioje ir įžvalgioje sesijoje, kurioje gilinsimės į trijų pirmaujančių XR industrijos įmonių „Atlas V“, „Albyon“ ir „Astrea“ kelionę. Šią paskaitą pristatys „Astrea“ vadovas Jordanas, kuriam teko pagrindinis vaidmuo formuojant bendrovės platinimo strategiją ir skatinant jos sėkmę įtraukiančio turinio erdvėje.

👨‍🚀 Jordan Moutamani
Partneriai:
„Atlas V“: kaip sukūrėme šauniausią XR bendrovę
AVAKA: Nuo pieštuko iki ekrano
AVAKA: Nuo pieštuko iki ekrano #
16:00, penktadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Audiovizualinių kūrinių autorių teisių asociacijos AVAKA vadovas pristatys asociacijos veiklą, organizacijos vaidmenį kūrinio kūrimo ir gyvenimo procese ir atsakys į rūpimus klausimus.

👨‍🚀 Darius Vaitiekūnas
Savarankiška nepriklausomų žaidimų leidyba: būtinybė ar sėkmės receptas?
Savarankiška nepriklausomų žaidimų leidyba: būtinybė ar sėkmės receptas? #
16:30, penktadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Maria papasakos apie nepriklausomų žaidimų leidybą savo jėgomis. Kokie iššūkiai bei galimybės kyla kūrėjams, kaip pasiekti trapų balansą tarp gerų verslo sprendimų ir pasitaikiusių galimybių išnaudojimo. 

👨‍🚀 Maria Aloupi
Visos problemos kyla dėl prielaidų
Visos problemos kyla dėl prielaidų #
17:30, penktadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Maciej giliau paanalizuos dažnai nepastebimas klaidas ir neteisingas situacijas, kylančias tarp kūrėjų ir nepriklausomų leidėjų, pasinaudodamas 25 realiais pavyzdžiais. Jis patyrinės mažiau akivaizdžius bet kritinius klausimus, kylančius bendradarbiaujant, tokius kaip miskomunikacija, išsiskiriantys lūkesčiai ir klaidingos prielaidos, trukdančios sėkmei. Šie pavyzdžiai taps praktiškomis pamokomis ir pasiūlys įgyvendinamus patarimus kaip abi šalys gali pagerinti bendradarbiavimą, išvengti įprastų spąstų ir gauti didesnės abipusės naudos. 

👨‍🚀 Maciej Łączny
Partneriai:
Visos problemos kyla dėl prielaidų
Dirbtuvės su David‘u OReily‘iu
Dirbtuvės su David‘u OReily‘iu #
18:30, penktadienis 📍 Arlekinas

Tai bus netechninė paskaita kūrėjams. Davidas pasidalins praktinėmis įžvalgomis apie kūrybinį procesą – jos pagrįstos dviejų dešimtmečių patirtimi kuriant ir skelbiant kūrinius internete. Jis aptars technologijų keliamus iššūkius menui ir menininkams ir pasiūlys, kaip su jais tvarkytis ir įveikti. ℹ️ Dirbtuvės bus transliuojamos gyvai iš Los Andželo su galimybe bendrauti, užduoti klausimus pranešėjui.

👨‍🚀 David OReilly
Istorijų vakaras „Aš ir BLON’as“
Istorijų vakaras „Aš ir BLON’as“ #
21:00, penktadienis 📍 Herkus Kantas

Ar atsimeni, kaip pirmą kartą atvykai į BLONą? Gal čia gimė projekto, kurį įgyvendinai, idėja? O gal susitikai bendraminčių? Ateik pas mus ir papasakok visiems savo BOLNo istoriją! Registracija: https://forms.gle/tnyY7tF9Lxn9F6ZE8

Partneriai:
Istorijų vakaras „Aš ir BLON’as“
Kava su tarptautinės ir Ukrainos konkursinės programos animacijos kūrėjais
Kava su tarptautinės ir Ukrainos konkursinės programos animacijos kūrėjais #
09:30, šeštadienis 📍 Džonis ir citrinos

Jaukus, neformalus pokalbis su tarptautinės ir Ukrainos konkursinės programos animacijos kūrėjais apie jų darbus ir animacijos industrijos užkulisius.

ARTE kuria vaizdo žaidimus jau dešimt metų?!
ARTE kuria vaizdo žaidimus jau dešimt metų?! #
10:00, šeštadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Atsižvelgiant į tai, kad kanalas ARTE tyrinėjo novatorišką ir interaktyvųjį rašymą, buvo visiškai natūralu, kad 2013 m. ARTE įžengė į autorinių vaizdo žaidimų sritį su filmu „Type:Rider“. Šis pirmasis vaizdo žaidimas sulaukė didelės sėkmės, jį įvertino tiek visuomenė, tiek kritikai, ir žymėjo naujo tipo auditorijos atsiradimą: žaidėjų, ieškančių originalaus požiūrio ir unikalių pasakojimo patirčių, kurios kartu yra ir pramoga. Adrien‘o Larouzée papasakos apie ARTE įsitraukimą į žaidimų leidybą ir gamybą, žymiausius žaidimus ir ateities planus.

👨‍🚀 Adrien Larouzée
Partneriai:
ARTE kuria vaizdo žaidimus jau dešimt metų?!
ARTE kuria vaizdo žaidimus jau dešimt metų?!
Kaip užtikrinti, kad jūsų filmas geriausiai atitiktų festivalius
Kaip užtikrinti, kad jūsų filmas geriausiai atitiktų festivalius #
11:00, šeštadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Kaip pasiruošus savo filmą taip pat gerai, kaip savo „Tinder“ profilį ir pasiekti, kad jis patektų į geriausius festivalius.

👨‍🚀 Luce Grosjean
Partneriai:
Kaip užtikrinti, kad jūsų filmas geriausiai atitiktų festivalius
Kaip užtikrinti, kad žaidimas pasiektų žaidėjus?
Kaip užtikrinti, kad žaidimas pasiektų žaidėjus? #
14:00, šeštadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Diskusijoje bandysime atsakyti į aktualiausius su žaidimų leidyba susijusius klausimus. Kokie galimi keliai išleisti žaidimą, kokie privalumai ir trūkumai dirbant su leidėju, kokios platformos geriausiai tinka, kokie rinkodaros veiksmai labiausiai padėtų sklaidai, ypač neturint biudžeto? Šiuos ir kitus klausimus padės atsakyti žaidimų kūrėjai iš Lietuvos.

Susitikite su festivalių atstovais!
Susitikite su festivalių atstovais! #
15:00, šeštadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Ateikite susipažinti su Europos festivalių atstovais ir užduokite jums rūpimus klausimus.

Partneriai:
Susitikite su festivalių atstovais!
Aseksualaus ir erotinio animacinio nuogumo naudojimas pasakojant brandžias istorijas
Aseksualaus ir erotinio animacinio nuogumo naudojimas pasakojant brandžias istorijas #
16:00, šeštadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Seminaro tikslas yra pristatyti atviro nuogumo estetinių ir naratyvinių sprendimų galimybes kuriant animacinį turinį brandžiam žiūrovui. Seminare bus aptariamos animacijos „supergalios“, leidžiančios istorijas, kuriose yra nuogumo, papasakoti ženkliai įtraukiau nei vaidybinio kino išraiška.

👨‍🚀 Tomas Mitkus
Poetinis jausmingumas ir kūno obsesija. Sara Koppel ir jos animacija.
Poetinis jausmingumas ir kūno obsesija. Sara Koppel ir jos animacija. #
17:00, šeštadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Ką reiškia dirbti animuotos poezijos srityje, kai esi biudžeto neturinti menininkė, įsimylėjusi judesius, jausmingumą, erotiką ir animaciją, kai tau tai yra asmeninės meninės raiškos forma? Sara Koppel parodys keletą savo trumpametražių filmų ir papasakos apie savo kūrybą.

👨‍🚀 Sara Koppel
Partneriai:
Poetinis jausmingumas ir kūno obsesija. Sara Koppel ir jos animacija.
Viskas, dėl ko verta žaisti: Kaip vaizdo žaidimai keičia pasaulį
Viskas, dėl ko verta žaisti: Kaip vaizdo žaidimai keičia pasaulį #
17:30, šeštadienis 📍 Herkus Kantas

„Viskas, dėl ko verta žaisti: kaip vaizdo žaidimai keičia pasaulį“ yra būsima lietuvių-totorių rašytojos Marijam Didžgalvytės knygą, kurią rugsėjo 17 d. pasauliniu mastu išleis progresyvi leidykla „Verso Books“. Knyga kelia klausimą, ar žaidimai gali padėti siekti egalitarinių tikslų, o ne kurstyti hipermaterialistinius, reaktyvius planus. Suprantama kalba, įpindama asmeninių juokelių, industrijos žinovė Marijam kultūros teoriją pina su materialistine kritika ir taip įtrauki ne tik naujokus, bet ir industriją išmanančius skaitytojus. Vaizdo žaidimai gali ir sudrebino status quo. Kaip tai daroma? O gal tai neturėtų būti daroma? Pateikdama daugybę pavyzdžių, autorė siekia subtiliai paaiškinti, kaip vaizdo žaidimai formuoja mūsų pasaulį – tai ne tik ateities galimybės, tai dabarties būtinybė. Šioje sesijoje bus pristatyti knygos rašymo užkulisiai, kokie lūkesčiai ir siekiai, atsižvelgiant į dabartinę industrijos sumaištį ir įtaką.

👨‍🚀 Marijam Didžgalvytė
Diskusija: Kūnas animacijoje
Diskusija: Kūnas animacijoje #
18:00, šeštadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Trumpa diskusija apie kūniškumą animacijoje po Tomo Mitkaus ir Saros Koppel prezentacijų.

Partneriai:
Diskusija: Kūnas animacijoje
Kava su žaidimų kūrėjais
Kava su žaidimų kūrėjais #
09:30, sekmadienis 📍 Džonis ir citrinos

Jaukus, neformalus pokalbis su žaidimų kūrėjais apie jų darbus ir žaidimų industrijos užkulisius.

👨‍🚀 Indrė Selenytė
Informacinė sesija: ES finansavimas vaizdo žaidimams ir įtraukiančiam turiniui
Informacinė sesija: ES finansavimas vaizdo žaidimams ir įtraukiančiam turiniui #
11:00, sekmadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Informacinės sesijos metu „Kūrybiškos Europos“ biuro Lietuvoje atstovė Austėja Milvydaitė pristatys Europos Sąjungos programos „Kūrybiška Europa 2021-2027 m.“ paprogramės MEDIA teikiamą finansavimą vaizdo žaidimų ir įtraukiančio turinio (VR, AR, 360°) vystymui, pasidalins sėkmingais finansuotų projektų pavyzdžiais bei įgūdžių tobulinimo ir tinklaveikos galimybėmis šiose srityse dirbantiems profesionalams.

Partneriai:
Informacinė sesija: ES finansavimas vaizdo žaidimams ir įtraukiančiam turiniui
360° pasakojimai
360° pasakojimai #
12:00, sekmadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Kaip kurti filmą jei nebeturime kadro rėmelio ir visas pasaulis patampa kino juosta: virtualios realybės filmų pasakojimų kūrimo neapibrėžtumas ir iš to kylantys privalumai ir problemos. Pristatymas remsis „Muona studija“ patirtimi kuriant VR filmus „Žaisti gyvenimą“, „Angelu takais“ ir „Pasaulių sutvėrimas“.

👨‍🚀 Vilius Petrauskas
Emilemilija studijos įkūrėjos: Ar įmanoma suderinti komercinę kūrybą ir asmenines vertybes?
Emilemilija studijos įkūrėjos: Ar įmanoma suderinti komercinę kūrybą ir asmenines vertybes? #
13:00, sekmadienis 📍 Kultūros fabrikas, Studija 2A

Emilemilija animacijos studija, savo gamybą koncentruojanti į kultūrinius, socialinius, mokomuosius projektus, pasidalins kokiais būdais bando suderinti savo asmenines vertybes ir kūrybines ambicijas su komerciniu darbu. Pokalbio metu papasakos kuomet tai lydi prie įkvepiančių projektų, bei kada tenka priimti kompromisus.